יום שני, 9 ביוני 2014

מה כוללים דיני מקרקעין?

דיני מקרקעין מתייחסים לסוגיות שונות בנושאים של מקרקעין ונדל"ן, וביניהם: רכישת קרקעות, הרחבות בנייה, יחסים בין שוכר ומשכיר ועוד רבים. לנושא המקרקעין והנדל"ן חשיבות גדולה כיוון שעסקאות אלה הן בין החשובות שאדם עושה בחייו, ומשקיע בו הרבה מאוד כסף. לרובנו אין ידע מספיק בדיני מקרקעין ולכן בעת סגירת עסקאות נדל"ן יש לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי ובעל ניסיון, בכדי להבטיח עסקה משתלמת.

במה עורך דין מקרקעין עוזר לנו?

ניהול משא ומתן וחתימה על חוזים – כאשר סוגרים עסקאות של נדל"ן ומקרקעין, הצדדים חותמים על חוזים המפרטים את כל הפרטים והתנאים של העסקה. החוזה הוא מאוד חשוב כיוון שהוא עוזר לנו להגן על האינטרסים שלנו ולכן צריך לחתום עליו רק לאחר דיון עם עורך דין מקרקעין.

מיסוי מקרקעין – בכל עסקת מקרקעין שנעשה נצטרך לשלם מיסים כלשהם, בין אם אנו קונים, מוכרים, שוכרים או משכירים. עורך דין מקרקעין מכיר את כל דיני המיסוי ויכול לעזור לנו לחסוך בתשלומי המס ככל שניתן.

תכנון ובנייה– עורך דין מקרקעין מלווה אותנו בהליכים של תכנון, בנייה, שינוי ייעוד של מקרקעין וכדומה. הליכים אלו הם בירוקרטיים ביותר ודורשים אישורים רבים.

ייעוץ בעת רכישת דירה – רכישת דירה היא בין העסקאות המשמעותיות בחיינו ולכן ייעוץ משפטי של עורך דין מקרקעין הוא הכרחי. עורך הדין ילווה אותנו בכל התהליך ויבדוק שהכל נעשה כראוי. בין היתר הוא בודק ליקויי בנייה והיתרי בנייה, בודק האם הדירה באמת שייכת לאלה שרוצים למכור אותה והאם אין עליה חובות, עיקולים או הערות הזהרה. לאחר ניסוח חוזה וסגירת העסקה עורך הדין ילווה אתכם ללשכת המקרקעין לרשום את הנכס על שמכם בטאבו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה